Brandactivation
Lotus
Mobiele koffiebar
Bij DCRT creëren we niet alleen events, we ontwikkelen ervaringen die het merk versterken. Voor Lotus Bakeries brachten we het lekkerste koffiekoekje van Nederland naar de mensen. Samen met Lotus realiseerden we een unieke merkactivatie: een klassieke bakkersbakfiets omgebouwd tot een mobiele koffiebar.
Van bakfiets naar koffie hotspot
Met de mobiel serveerbare koffiebar brachten we de beleving van een warme, vers bereide koffie samen met het iconische Lotus-speculooskoekje. Het doel? Directe interactie en een onvergetelijke merkervaring op locatie, van evenementen tot beurzen.



Opvallen, verbinden en ervaren
Deze mobiele koffiebar was niet zomaar een stand. Het was een opvallend promotiemiddel dat Lotus’ zichtbaarheid vergrootte en consumenten direct in contact bracht met het merk. De combinatie van live bereide koffie en het bekende koekje versterkte de merkbeleving, terwijl Lotus waardevolle feedback verzamelde en klantrelaties verstevigde.


"Het ombouwen van de bakkersbakfiets tot koffie hotspot was een perfecte manier om de merkbeleving van Lotus op een unieke en directe manier over te brengen."

Marthen - Owner
Tijd om eens een kop koffie te drinken.
Vragen, een concept bespreken of gewoon eens een kop koffie? Onze deur staat altijd open. Een belletje is vaak het snelst of misschien makkelijker voor je om het contactformulier in te vullen.
We spreken elkaar snel!