Skip to content

Bestelproces

Bestelproces via onze Webshop DCRT

De webshop van DCRT bevat een breed assortiment aan artikelen welke online kunnen worden besteld/ gekocht. De producten kunnen worden geselecteerd en worden toegevoegd aan een digitale winkelwagen. In de winkelwagen kan worden aangegeven hoeveel artikelen er gewenst zijn. Na deze stap kunt u de bestellingen. In het verder bestelproces kunt u uw gegevens achterlaten en de betaling via de door uw gekozen methode verrichten. Na ontvangst van de betaling ontvang u een bestelbevestiging en zal het verdere order proces gaan lopen. Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk verzonden.

Prijzen
De prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Betaalmethode. 
Wanneer u een bestelling plaatst kunt u aangeven op welke manier u de bestelling wenst te betalen. Wij bieden u hiervoor diverse mogelijkheden.

  • iDEAL
  • CreditCard
  • PayPal
  • AfterPay

Bezorgkosten 
De bezorgkosten zijn boven een bestelling van € 50,00 niet van toepassingen. Wanneer u iets onder € 50,00 besteld worden er maximaal € 7,00 bezorgkosten berekend.

Levertijd
De door ons genoemde levertijden in de webshop zijn indicatief. die bij de artikelen Op onze bevestiging zullen wij de definitieve levertijd vermelden.

Vormen van levering.
Wanneer een bestelling niet door PostNL kan worden verzonden maken wij gebruik van een andere vervoerder. Bij bestellingen via PostNl ontvangt u een track en trace code om uw bestelling te volgen. Bij andere vormen van levering wordt er vooraf contact met u opgenomen om de levering af te stemmen.

Geldigheid
Onze aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt.

Klachten procedure. 
Wanneer u een klacht heeft of vragen heeft dan kunt u via de volgende methodes ons op de hoogte stellen.

  • Telefonisch via 023 555 13 90 (op werkdagen van 09:30 uur – 17:00 uur.
  • Via mail door te malen naar klantenservice@staging.dcrt-webshop.flywheelsites.com

Klachten moeten zo duidelijk mogelijk worden omschreven. Lever bijvoorbeeld ook foto’s en filmmateriaal aan om alles zo goed mogelijk in kaart te brengen.

Klachten zijn gegrond wanneer deze niet worden veroorzaak door:

  • Met opzet aangebrachten schade
  • Verkeerde montage of behandeling van het product
  • Nalatig onderhoud
  • Foutief gebruik
  • Slijtage door normaal gebruik

Na ontvangst van een klacht reageren wij gebruikelijk binnen 14 dagen. Mocht dit onverhoopt anders zijn, stellen wij u van te voren op de hoogte.

Garantie
DCRT werkt met de wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat De wettelijke garantie is van toepassing. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product deugdelijk is en doet wat een consument ervan kan verwachten. Wanneer u een klacht heeft kunt deze melden binnen de garantietermijn melden. Wij vragen u om uw klacht zo volledig mogelijk aan te leveren zodat wij deze snel in behandeling kunnen nemen. Indien uw klacht gegrond is leveren wij een passende oplossing aan.