FAQ
De meest gestelde vragen en antwoorden.
Bij de artikelen in onze webshop staat de levertijd van een artikel vermeld. Na een bestelling wordt een bevestigingsmail gestuurd waarin de levertijd staat. Wanneer artikelen direct leverbaar zijn en deze betaald zijn via onze bestelmodule stellen wij alles in het werk om de bestelling dezelfde dag te verzenden. Wanneer artikelen niet via PostNL verzonden kunnen worden gaan via het vervoersbedrijf waar we mee samenwerken. Deze neemt contact met u op om een leveringsafspraak te maken.
Wij rekenen voor bestellingen boven de € 50,00 geen bezorgkosten. De bezorgkosten onder € 50,00 zijn maximaal € 7,00.
Wij bezorgen onze producten op een verdieping wanneer er een lift beschikbaar is. Wanneer er geen lift beschikbaar is worden er meerkosten in rekening gebracht om de producten in huis te leveren.
In sommige gevallen kan het voorkomen dat een artikel beschadigd binnenkomt of dat een onderdeel van een meubelstuk is beschadigd. U kunt dit binnen 14 dagen melden door een mail te sturen naar [email protected]. Wij vragen u dan vriendelijk om foto’s mee te sturen en de naam van het onderdeel zoals besproken in een bijgesloten montagetekening. wij kunnen dan zorgen voor een snelle en spoedige afhandeling.
Momenteel is het niet mogelijk om bestellingen af te halen.
U kunt gebruik maken van uw herroepingsrecht door gebruik te maken van het formulier dat wordt meegeleverd of door het formulier welke u kunt vinden op onze retour service pagina.
Artikelen mogen bij ons geruild worden. Het artikel moet wel compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking zitten. Wenst u een product te ruilen? Dan moet er binnen de termijn van 60 dagen een melding zijn gemaakt bij ons klantenservice. Maatwerk artikelen kunnen helaas niet geruild worden.
Wij hanteren de wettelijke garantietermijn van 2 jaar. Wanneer er binnen deze termijn klachten zijn kunnen deze gemeld worden door te mailen naar onze klantenservice.
U klacht wordt dan in behandeling genomen aan de hand van de aangeleverde informatie. Wanneer de klacht gegrond is zullen wij binnen 14 dagen een gepaste oplossing aandragen.
Het gehele aankopbedrag wordt zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 20 dagen na ontvangst van de retour gezonden goederen.